11 Ekim 2009 Pazar

Tripkolic - Koştum Yoruldum Şarkı Sözü

Ne gündüzüm aydınlık
Ne gecem karanlık
Ne soğuk geçer güzüm
Ne de sıcak bir yazım

Her an aklımdasın
Gittiğimiz yerdeyim
Her yanda hatıran var
Hayalimde seninleyim

Yalnızlık taht kurmuş
Ufkum kapkara
Dertlerim depreşti
Yazdım mısralara

Kabalalık günden
Yabancı sözüm
Dostluklar meft olmuş
Ben ise sensizim

Aradım yıllardır
Hep adım adım
Yükseldi duymadın
Ah şu feryadım

Barımlara döndüm
Divane adım
Bu kaçıncı şarkı
Sana yazdığım

Ne gündüzüm aydınlık
Ne gecem karanlık
Ne soğuk geçer güzüm
Ne de sıcak bir yazım

Her an aklımdasın
Gittiğimiz yerdeyim
Her yanda hatıran var
Hayalimde seninleyim

Alamadım yine
Seni kalbime
Koştum yoruldum
Duruldum sustum

Ben yine kin kustum
Özledim seni
Çekerim sineme
Derdi çileyi

Aşk vurdu
Biryandan sözlerin
Uzakta olsamda
Gelirim sevdiğim

Bırakmam seni de
Alırım kalbime
Bırakma sen de
Tut elimi al kalbine

Ne gündüzüm aydınlık
Ne gecem karanlık
Ne soğuk geçer güzüm
Ne de sıcak bir yazım

Her an aklımdasın
Gittiğimiz yerdeyim
Her yanda hatıran var
Hayalimde seninleyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.