8 Nisan 2010 Perşembe

Sagopa Kajmer - Kötü insanları Tanıma Senesi Şarkı Sözü

Sagopa Kajmer - Kötü İnsanları Tanıma Senesi


Yunus temmuz başı yol sonu elinde çiçek bekler

Sensiz geçen her gün için kapıma çelenk gönder

Kahır bu adamı yere devirdi, kulaklarım sağır

Hoş sesinle bana bağır, hafiflesin yüküm ağır

Gözüm ağladıkça gamzelerim gülmemekte

Ruhum yıpranmadıkça kalemim hareket etmemekte

Nefesle inşa ettiğim sözüm kulaklarına borçtur

Şeytan güvendiklerimi gömdü, lan ne iştir

Ne olur üzme kendini, güneş habercisi geceler

Zorlasam da çıkmamakta ağızdan o kolay heceler

Hiç bilmediğim bir yerde en çok bildiklerimlerim

Onları silmek isteyenlere karşı muharebelerdeyim

Benim bir kitaptır arkadaşım, muhabbeti yarım kalır

Zaman sanığım olsa şimdi idam ederim adı kalır

Senden korkum olmasa kurşun kafama ellerim hediye alır

Anlaman zor ya neyse, ahım gider vahım kalır

Kötü insanları tanıma senesi, can çekişmekte adımın beş hanesi

Yaşamdan soğumamın çoktur bahanesi

Günden güne yırtılmakta kalbimin 12 perdesi

Korkutur cesaretimi iradesizlik zillesi



Bak dayandım olmadı, çek silahımı vur

Elim belime varmıyor affet

Bugünüme kusrum var

Dostum canıma mı kastın var

Kim hekimse hakimim olsun

Tek duvara tek kafa depremim olsun

Sus yaralama şansın var

Sago kaç firara hakkın var (2)



Benim gerçekliğimin ölümsüzlüğü yaşatmakta hüznümü

Kendimi kendime hediye ederek kutladım son doğum günümü

İnanmasan da geçer sayılı zaman, nöbet vaktin dolacak

Aslan sabrın tadı ki acı da olsa, tatlıdır ya mevyan

Bakacağım tek yön önüm

Doğru notayı izler gözüm

Rüzgara emanet sözüm, hasretlerle yandı gönlüm

Yalnızlığım kalbime zulüm, korkutmakta her an ölüm

Ben bir pembe diziyim, her günüm bir bölüm

Dişlerimden gardiyanlar, hislerimden çağlayanlar

Kirlerimden bataklıklar, kemiklerimden korkuluklar

Parmaklarımdan sivri bıçaklar yaratıp

Savunup kalemi, sırrı açmak cinayettir

bir kilo altın sükunettir

Toprakla aramdaki mesafe kadar hayat değil uzun

Adiler yoluma tuzak kursun, geri teper her efsun

Yunus'un gözleri kara bulutlarla dolsun

Yok elinde sabırdan öte bir kozu Yunus'un





Bak dayandım olmadı, çek silahımı vur

Elim belime varmıyor affet

Bugünüme kusrum var

Dostum canıma mı kastın var

Kim hekimse hakimim olsun

Tek duvara tek kafa depremim olsun

Sus yaralama şansın var

Sago kaç firara hakkın var (2)

Etiket :
Sagopa Kajmer - Kötü İnsanları Tanıma Senesi Mp3 Dinle
Sagopa Kajmer - Kötü İnsanları Tanıma Senesi Mp3 İndir
Sagopa Kajmer - Kötü İnsanları Tanıma Senesi Müzik Dinle
Sagopa Kajmer - Kötü İnsanları Tanıma Senesi Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.