22 Mayıs 2014 Perşembe

Tripkolik & Adın Kaderimdir

Google Anahtar Kelimeler ;
Tripkolik & Adın Kaderimdir Şarkısı Mp3 Dinle
Tripkolik & Adın Kaderimdir Şarkısı Mp3 indir
Tripkolik & Adın Kaderimdir Şarkısı Müzik indir
Tripkolik & Adın Kaderimdir Şarkısı Şarki indir
Tripkolik & Adın Kaderimdir Şarkısı sarki sözü
Tripkolik & Adın Kaderimdir Şarkısı Youtube izle

Kaldı gönlüm limanında sen bir başkasında 
Hangi katil kıydı bize gittin uzaklara 
Kelepçeli günlümün anahtarı gönlün ah 
Gel kıyma sen bu aşka sonum ol bu yolda 

Şimdilerde aşk ölmüş gönlüm ağlama 
Döneceği yok geleceği yok yarınlarıma 
Kırık bir topraktı yüreğim yağ İstanbulum ah 
Şefkatinle ısıt beni uyut kollarında


Saçlarımda kokusu var başkasına gitmem ah 
Ben istesem de kalbim başka yar de var 
Akşam aşıklarından neyimi bilmedin ahh 
Her hecelerde ismini yine dilim söyletir 

Avucuna bıraktım şimdi sevgimi al senindir ah 
İstediğin gibi son ara beni adın kaderimdir 
Onca yıl ki aşk bilmedim sevda demedim ah 
Şimdi hangi kaderime neyleyim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.