23 Mayıs 2014 Cuma

Tripkolik & Annem

Google Anahtar Kelimeler ;
Tripkolik & Annem Şarkısı Mp3 Dinle
Tripkolik & Annem Şarkısı Mp3 indir
Tripkolik & Annem Şarkısı Müzik indir
Tripkolik & Annem Şarkısı Şarki indir
Tripkolik & Annem Şarkısı sarki sözü
Tripkolic & Annem Şarkısı Youtube izle


Yok ki Sebep Yok istemem Annem Benim Meleğim Herşeyim Onsuz Hayat olmasın gidemem sensiz ben yarına gülemem 
düşler kurduk 
içinde olduk 
yanında sen elimi tutardın 
acımla ağladın 
yaramı sardın 
yüzü cennet 
gülüşü herşeyim 
kendi kendime düşünür oldum 
onsuz bir hayat yok oluşumun sonu

gitme benden üşürüm her gece
ısıt beni al yanına annem
sözlerin hayat gözlerin yaşam
senle bir masal yok uyanma
hayatın değeri senin ellerin
yaşama sebebim annem herşeyim

o benim birtanem
o benim sevgilim
o benim annem
o benim gerçeğim
yanında dururum
sonsuz uyurum
ninnilerle avuturum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.