27 Mayıs 2014 Salı

Tripkolik - Aşk Deyince Sen

Google Anahtar Kelimeler ;
Tripkolik - Aşk Deyince Sen Şarkısı Mp3 Dinle
Tripkolik - Aşk Deyince Sen Şarkısı Mp3 indir
Tripkolik - Aşk Deyince Sen Şarkısı Müzik indir
Tripkolik - Aşk Deyince Sen Şarkısı Şarki indir
Tripkolik - Aşk Deyince Sen Şarkısı sarki sözü
Tripkolic - Aşk Deyince Sen Şarkısı Youtube izle


Pişmansın bütün yaptıkların için 
Pişmanım sana söylediklerim için 
Sen benim nefretim bile olamazsın 
Gel gör halimi, dayanmak zor bilemezsin 
Katlanıyorum acılarıma, sarhoş ettin sen kalbimi 
Tutunacak dalım kalmadı ki bu acılar bitsin 
Ellerinle gömdün sen bizi 
Aşk deyince sen Can deyince sen 
Sen diye diye ah kaybolmuşum ben

Yüreğimde kor, alışmak çok zor
Ne olur kalsan gitmesen
İçim dışım senle dolu, yeni bi hayat artık
ellerinden uzakta sen olsanda olmasanda
Bir türlü geçmez bu yara
Bugün senin yüzünden içimde fırtınalar
Ve her gün özleminle yaşlanan bir yürek var
Sevip sevilmek istiyorsan tüm geçmişi unut.
Yarın her şey için geç olacak kalbim sana buruk
Canın yansın her dakika, benim tek isteğim huzur
Yolun sonu senle mutlulukla başaramadık bunu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.