6 Ekim 2009 Salı

Tripkovic - Ayni Sehirde (Dön Bebeğim) Şarkı Sözü

Tripkolic - Ayni Sehirde (Dön Bebeğim)

Dön bebeğim geri dön al beni kalbine nolur geri dön
acımıda alma kal yanımda
al beni kollarına
hissederim yokluğunu
acımdan büyük yerinde hayatım
al gitme n'olur anla
al götür beni benide uzaklara
ışığımsın yarınım ol
kaderim ol soluğum sen ol
bak gözümden damladı yine yaş
yakma canımı alma ellere aşk
hasretim olma aşkmı bu savaş
derken yorulma sende savaş
sevgim var bitmez alev gibi
almaz kalbim dolup taşar.

"**Aynı şehirdeyken senden uzak olmak ne kadar acı ne kadar zor bilir misin sever misin döner misin benim ol
beni sev bana gel der misin **"

Ellerimde bir buket
gözlerimde göz yaşı
sensiz geçirdiğim her an
kanar bendeki bu acı
onca güzel günler
verir şimdi sancı
yoksun ki yanımda
dinsin bu acı
Özledm izledim yollarını gözledim
belki dönersin diye
her gün bekledim
acımıda anla
sensiz geçmiyor bu dünya
bu durumda ölüm daha çok tat verir bana.
N'olur dön artık
bitsin bu özlem
dinsin bu hasret
kokunu içime çeksem
seni ne çok sevdiğimi ah bi bilsen
o zaman çekdirmezdin
Izdırabı bana sen.
Oysa ellerimde bomboş gözlerimde kupkuru
sensiz geçirdiğim her an kanayan yaram kurudu
durdu artık bu can durdu tabutada kondu
mezarıma gelip koyduğun çiçekler de soldu.

Alamaz kalbin dolup taşar

"**.Aynı şehirdeyken senden uzak olmak ne kadar acı ne kadar zor bilir misin
sever misin döner misin benim ol beni sev bana gel der misin ?

10 yorum:

  1. çok güzel valla

    YanıtlaSil
  2. süperr yhaa tripkoliğin bütün şarkılarına bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  3. ya abi böyle bişey olamazz tam benlik

    YanıtlaSil
  4. süper gerçekten ^^perfect^^ 111111 numara

    YanıtlaSil
  5. süper gerçkren ^^perfect^^ 11111 numara

    YanıtlaSil
  6. GERÇEKTENDE HARİKA youtube benim ismime yapılmışıda var

    YanıtlaSil
  7. süperrrrrrrrrrrrrrrrr bi şarkı bayılıyorum çok güzel xDxD

    YanıtlaSil
  8. çok güzelllllllllllllll

    hayranım bu şarkıya

    YanıtlaSil
  9. manyak bir şey oglum

    YanıtlaSil

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.