11 Ekim 2009 Pazar

Tripkolic - Başka Bir Ten Şarkı Sözü

Ben de kapattım bu kalbi
Yazmak istemiyorum
Senin yaptığın gibi ben de anlamıyorum
Noldu şimdi bitti herkes evine gitti baybay
Ben de hayatımda üçüncü bi kişi istemiyorum
Onca boktan olayın akabinde sen de böyle yap
Newada artık konuşuyo kendi kendine
Afedersin sürç-i lisan etmek istemezdim

Ailem haklı galiba ben bi deliyim..
Sen de böyle düşündüysen meleğim biliyim
Üçücü kişi ben isem rahatsız etmiyim

Benim ol benim ol
İçimi eritir
Sevgimi delirt içime çektim
Seni istedim
Nefesimi kestin
Seninle ben uzaklara gittim
Ayakta durmamın sebebi sendin
Bana can veren güzel sözlerin
Yanında ben sevgiyi tattım
Mutluluk bana uzak dedim
Seni gördüm uçup gittim

Her sabah hayalinle kalktım
Daldım yine
En derine baktım
Sen deli dedin ben sana taptım
Her şeye inat yine seninim
Ayrılık isteme

Benim ol benim ol
İçimi eritir
Sevgimi delirtip içime çektin
Seni istedim
Nefesimi kestin
Seninle ben uzaklara gittim

Onu istedim
O benim kalbim
Son nefesim herşeyim
Rüyamsın sen
Bana çok özelsin
Seninle hayat buldum prensim
Kaderime yaz
Onu bana tam
Çok sevdim kalakaldım
Tatmadım ben böyle beden
Elleri ellerim bilsin istemem
Dilerim herşeyde seni görmem
Beni benden alan gözlerin neden
Bulamam başka kalp yoksun istemem
Benim herşeyin oldun istemem
Sensiz ben başka bi ten
Ömrümde görmedim böyle seven
Karşılık vrdim istemeden

Benim ol benim ol
İçimi eritir
Sevgimi delirtip içine çektin
Seni istedim
Nefesimi kestin
Seninle ben uzaklara gittim

"küfürlü olan yerleri kaldırılmıştır."

1 yorum:

  1. bence de cok güzel sarkılar ama insanı cok derinlere gtürüyo we isteristemez insan gecmisini serit gbi izliyo.ve bu herkesi düsündüren bsey...

    YanıtlaSil

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.