8 Nisan 2010 Perşembe

Enver Yılmaz - Mapushane Şarkı Sözü

Enver Yılmaz Mapushane


Kimine zulümsün kimine mezar

Ne ilkersende perişan gezer

Beyon demir var olsa ne yazar

allahtan kork bırak bizi gidelim

Beyon demir var olsa ne yazar

Yıkar seni burdan gidelim



Elimden birşey gelmiyor yar benim

Günlerim geçmiyor halim zor benim

Mapushane bugün bana dar gelir

oy dar gelir



Elimden birşey gelmiyor yar benim

Günlerim geçmiyor halim zor benim

Mapushane bugün bana dar gelir



oy dar gelir

o zalım mapusa canmı dayanır

ne vaz geçer nede birgün uslanır

insanın canını bir hemev alır

Bırak bizi mapushane gidelim

Etiket :
Enver Yılmaz - Mapushane Mp3 Dinle
Enver Yılmaz - Mapushane Mp3 İndir
Enver Yılmaz - Mapushane Müzik Dinle
Enver Yılmaz - Mapushane Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.