8 Nisan 2010 Perşembe

Sagopa Kajmer - Dessas Şarkı Sözü

Sagopa Kajmer - Dessas


Yunus'tur Benim Adım

Sagopadır Mahlasım..

Dinle



Eğer düşman yoksa bil ki savaş olmaz şehvet edilinen şu zevkler kolay
solmaz..Kula yataklık edenler dost sayılamaz..Korku ve dehşete kapılanın kalbi
yavaş atmaz..

gürültüyle besLenen kulakta sukut durmaz.Kara sinekler mikrop demek arılar boka
konmaz..El yumruğunu yemeyen yumruğunu balyoz sanar arlanmaz..Zahmet çeken asla
bir kişi olmaz..

Ekmek elden su göldense tasaya yer kaLmaz..Yabancı görmedikçe köpek delice
havlamaz..Yaşama dahil oldukça sistemlerin aynı kaLmaz..Derste kopya çekerek
alınan notla bi bok olmaz..Önüne hedefi koymadıkça amaca tez
varılamaz..Hurafelerle yola çıkanlar köprü sonuna ulaşamaz..Akacak olan kan
ilelebet damarda durmaz..Sapına kadar erkek te olsan kadına el kalkmaz.



Nakarat x2



Gerçek Bana bir adım daha yaklaş (yakLaş yakLaş yakLaş)..Gaflet Bana bir adım
daha geri at (Aman uzak Dur Benden) .. Dessas Ne bu caka bu fiyakalı hal (Ne Bu
caka Bu fiyakaLı haL) Yolcu yolunda geri gerek hadi yollan..(yoLLan yayLan laN)




kilidi kırmadıkça sırrın kaPısı açıLamaz..Rabb'im emri verse inan taş üstünde
taş kaLmaz..Komutan komut vermedikçe esas duruş bozuLamaz..Sago bir kere siler
adın tadıma karışamaz..(Nokta) .. yazı Kağıtta yatılı söz ağızdan uçar durmaz..

Dilim tutulmadıkça mikrofonum sır tutmaz.ilim kendini biLmektir..Bilmeyenden
haLt oLmaz..Yalan söylediysen yanına kâr kalmaz..

Yalanın ömrü tez biter mumlar yatsı sonuna ışıyamaz..Zahmet etme boştan dolu
çıkmaz.Gün gelir bi tatlı sözle yılan delikten çıkmaz..Beşikten mezara dek bu
gemide aynı tayfa kaLmaz..Zel Celal'in Kalemi Yazar Levh-i Mahfuz
okunamaz..Zaman hırsızı çok çalar koluna zincir vurulamaz..Aklım Dünya limanına
demir atmışsa gemin girdaptan kurtulmaz..Gözümde Nice ırmak saklı akışı durmaz..





Nakarat x2



Gerçek Bana bir adım daha yaklaş (yakLaş yakLaş yakLaş)..Gaflet Bana bir adım
daha geri at (Aman uzak Dur Benden) .. Dessas Ne bu caka bu fiyakalı hal (Ne Bu
caka Bu fiyakaLı haL) Yolcu yolunda geri gerek hadi yollan..(yollan yayLan laN)




Adım Yunus

Mahlasım Sago

ikincisi kaf Kef

üçüncüsü küheylan

Evliya-ı raP

Arkası yarIn

Arkası Yarın
Etiket :
Sagopa Kajmer - Dessas Mp3 Dinle
Sagopa Kajmer - Dessas Mp3 İndir
Sagopa Kajmer - Dessas Müzik Dinle
Sagopa Kajmer - Dessas Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.