15 Mayıs 2014 Perşembe

Sıla & Vaziyetler

Google Anahtar Kelimeler ;
Sıla & Vaziyetler Mp3 Dinle
Sıla & Vaziyetler Mp3 indir
Sıla & Vaziyetler Müzik indir
Sıla & Vaziyetler Şarki indir
Sıla & Vaziyetler sarki sözü

Sıla & Vaziyetler Youtube izle

Bu vaziyetler hayra alamet değil de 
Durdum düşündüm 
Yine niye beni buldu eziyetler 
Aklımı nerede düşürdüm 

Darıldım sonra barıştım 
Hayat kısa yol uzun be narin 
Bilenlere de danıştım 
Hiçbiri ne âlim ne zâlim 

Aman yine mi olmamış 
Devam tamam olmamış 
Çilem daha dolmamış 

Bu vaziyetler hayra alamet değil de

Durdum düşündüm 
Yine niye beni buldu eziyetler 
Aklımı nerede düşürdüm 

Başa bela bağlanıyorsan 
Ah be sakat bir de dağlanıyorsan 
Mutluysan amenna 
Şarkılardan hal tutmuyorsan 

Aman yine mi olmamış 
Devam tamam olmamış 
Çilem daha dolmamış 

Bu vaziyetler hayra alamet değil de 
Durdum düşündüm 
Yine niye beni buldu eziyetler 
Aklımı nerede düşürdüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.